Snart dags för Romme!

Heej! Just nu är jag pigg som en mört haha!;) Det är ett stort tecken på att jag är på bättringsvägen och det är ju positivt förstås. För även om jag oavsett hur mycket feber jag har följar med imorgon, men det är ju faktiskt roligare att vara frisk när man ska ha kul!
Idag har jag inte alls gjort mer än igår, mitt liv är rätt så tråkigt under mina sjuka dagar, men det är bara att göra det bästa av situatitionen;)
Har inte tid att skriva mer nu, måste packa till Romme!:)
Kanske skriver imorgon, det beror på hur sent vi kommer hem.
Jag måste gå upp tidigare imorgon, vi ska samlas kvart i 7. Det betyder att jag måste lägga mig tidigare också, det gillar jag inte;(
För jag håller ju på att läsa twilight, och den är jäättebra!
Vi hörs, älskar er♥//yorkielover

P.S  Nu kommer några gamla bilder, tråkigt jag vet, men jag står inte ut med att mina inlägg blir så tomma annars!;)


Ja, hundar är mitt nya favoritdjur, så nu kommer några hundbilder:)
Här är två av alla welsh corgihundarna som var på utställning i somras.


Min absoluta favorit:) Ni kan nog förså att han vann bästa hanne va?;)


söta valpen Casso♥ Nu är han vuxen..


Min älsklingsvovve♥ Och att min älskade kusin kom med också
gör ju inte direkt så mycket, eller hur;) Älskar denna bild!


Vi har alltid så kul, visst älskling! älskar dig♥


Hehe, jag tog kort på mig själv i backspegeln på pappas bil i somras, fråga
mig inte varför jag sparat den;)   hejdåå!










Kommentarer
Postat av: Lova

Åh så fina bilder! Jag kommer ihåg när vi messade varandra hela tiden och sa hur många hundar vi sett på en dag. jag hade alltid sett över 15 stycken haha.

Jag vet, det är tråkigt att vara sjuk!

Men du, se till att ha roligt imorgon. Och snälla, åk bara EN blå backe för min skull! det är inte alls så farligt. Tänk på att jag åker röda backar, och du är faktiskt modigare än jag!

kram// Lova

2010-03-09 @ 18:35:44
Postat av: Tooottoo

Ska bli såå KUL imorgon!!! Hoppas att vädret håller i sig. ;)

Jättesöta Muppar, vill ha!

Mupparna på den femte delen verkar lite crazy, men jag tar dom med.

Snygg bakspegel! Någon gång måste man ju se den också. :D

Ses i skidbacken din Muppiga Mupp.

// Glassälskaren som vill att hela skidbacken ska kunna ätas.

2010-03-09 @ 19:07:58
Postat av: Fassan

Skönt att du är på bättringsvägen.Hoppas det blir en rolig resa.Den där bilden på Nessa och hunden är fin.Är inte riktigt säker om jag hinner fixa frågor till dig idag för jag har mycket annat att göra,bilbesiktning bland annat. Men jag försöker. Ha det så kul!

2010-03-10 @ 09:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0