Twilight!

Hello! Sorry att jag inte skrev igår, men jag hann faktiskt inte. För först var det skola, ganska bra dag, förutom att jag saknade Becca som åkte skidor, skolan är inte lika rolig när inte hon är där!

Hälsan var förresten  väldigt rolig och speciell. Det började med en sorts frågesport, tex vem i klassen är klyftigast, bäst på balans mm.
Sen skulle man utföra olika  tävlingar, jag blev "kakmonster" Så jag skulle äta en kaka och sen vissla. Det lyckades jag inte så bra med!;)

Efter skolan gick jag till Ninjo och gosade med honom en stund:)

Sen var jag med Melanie till typ 7 på kvällen. Vi hade roligt och gjorde allt möjligt som vanligt.

Efter det var det middagsdags och sedan Lets Dance, det var ganska spännande avsnitt och Mattias och Claudia  tävlar om finalplatsen nästa vecka:)

Sen läste jag När jag hör din röst till typ midnatt, såå spännande och bra!

Jag är ungefär helt beroende av  twilight numera, tittar på bilder, videoklipp och annat på internet!

Idag har jag varit med Melanie till för ungefär 1 timme  sen. I morse så åkte vi till Coop och köpte New moon,

sedan hem för att laga lunch och titta ca en halvtimme på den. Sedan stack jag till Ninjo. Ham var nytrimmad och

jag ville såklart se honom så fort som möjligt. Ha var så otroligt söt, seriöst han blev en helt annan hund, jag
kände inte ens igen honom först!  Bilder på honom kommer imorgon tror jag.

Sedan gick jag tillbaka till Melanie och vi tittade färdigt på filmen, den var jättebra tycker jag:)

Efter det så pratade vi, lyssnade på musik och satt vid datorn.

Jag åt nyss tacos, nu ska jag nog läsa färdigt boken, eller mysa på annat sätt;)

Ha det bäst alla, skriver och läggar upp bilder imorgon



Love you♥//yorkielover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0