Vill tillbaks till Romme!

Heej! Nu är jag hemma igen efter mitt skidäventyr:) Det var såå himla roligt, helt otroligt precis som förra gången.
Nu kommer bara lite kortfattat om mitt dramatiska äventyr: Först åkte jag och Lisa barnbackarna hela tiden, men till slut började jag längta efter lite mer utmaning, så jag och hela mitt kompisgäng tog ankarliften upp för att åka en grön backe. Jag hade aldrig åkt den förut, så jag skrek av panik typ hela vägen upp! Men problemet uppstod inte förrän vi skulle kliva av den. Tove hade nogrannt förklarat exakt hur jag skulle stanna, men problemet var liksom att jag inte mindes hur man stannade, så jag körde självklart in i en stackare rakt framför mig!
Sen gick det ganska bra på vägen ner, inte för att jag varken kunde svänga eller bromsa särskilt bra, men jag bara körde på, i världens fart, hur himla kul som helst!;D
Men sen skulle vi göra om samma sak en gång till, jag åkte liften med Becca. I början gick det jättebra, men typ i mitten av backen så självklart klantade jag till det på nåt vis och ramlade, och då ramlade ju Becca också!
Ja, så det var bara att ta sig genom skogen och ner för halva en svart backe, jag säger bara hjäälp!
Ja läskig var den men sen kom vi fram till en tvåmanslift och åkte, ja, vi visste inte riktigt vart!
Men när vi skulle gå av, så satt jag kvar, jag skrek och skrek, för liften fortsatte åka, men han som jobbade med liften fick mig tillbaka. Sen var det bara att köra, backe efter backe. Becca försökte lära mig att svänga och så, men jag bara körde på, det var mycket roligare;)
Hehe, vilken klant jag är;)
Jaja, det var iallafall jättekul, och det är ju huvudsaken!
Imorgon laddar jag upp svaren på era frågor, nu ska jag kolla runt på datorn lite och sen ska jag sova, man blir trött av att ha ett  så dramatiskt liv haha=D
Ha det bäst, love you<3  //yorkielover

P.S kom på en sak till: Första gången jag åkte barnbacken så visste jag verkligen inte hur jag svängde, och då kom en liten kille in framför mig, och jag körde rakt in i honom  så han flög rakt ner i diket!
Sen kom Lisa och hjälpte honom, för han hade tappat skidor och stavar och allting. Jag kunde inte hjälpa till för jag fick inte av mig mina skidor! Det var såå pinsamt, tyckte så synd om stackaren, Råka ut för mig mitt i en backe...;)
Och apropå tappa skidor så... Nej, nu får du lägga av Sanna, du kan ju inte berätta allt haha!;)
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej störtloppsåkaren!

Jag säger bara en sak,vilken tur att inte fassan var med.Det hade blivit hjärtkliniken direkt.Tur i allafall att du fick alla dina ben med dig därifrån.

Ha det bra!

2010-03-11 @ 08:43:19
Postat av: Beccccaa

Hahaahah , vi hade ju så "jävla" kul alltså !

Jag längtar oxå tillbaka, fast jag ska ju dit imorgon men ändå ...

Du är ju bara bäst ;))

Love u ♥

<3333

2010-03-12 @ 16:39:01
Postat av: Tooottoo

Oj, oj, oj, vilket liv man kan ha! Du är helt livsfarlig! Var livrädd att du skulle göra illa dig! Är så glad att vi fick ner dig oskadd, men, men, jag borde väl ha lärt mig att inte vara så orolig. Du klarar dig alltid på något mirakalöst sätt! :D

Tack för en jättekul dag!

//ha det bäst!

Och du... snälla skriv inte Tove, det ser så fjortisaktigt ut... Mitt "riktiga" namn skadar inte. ;)

.....

.....

.....

För alla som inte förstår (eller som har glömt bort) mitt NAMN är Towe. =D

2010-03-16 @ 20:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0