zambo och jag♥

Hejsan! Har inte tid att skriva så mycket för jag passar ju sötnosen plus att jag ska duscha innan jag lägger mig.
Väldig slappdag idag, först Hemkunskap- prov. Jag tror det gick bra, ganska bra samarbete i alla fall, och maten blev god. sedan hade vi halva Solektionen, sen hade vi  lunch, för sedan var det föreläsning i aulan om nätmobbning. Det var väl bra men ändå ganska ointressant och det var en dålig föreläsare. Efter det hade vi bara ca 20 min. svenska och sen fick vi sluta för våran lärare skulle nånstans. så vi slutade 2!
När jag kom hem så gick jag självklart ner till Zambo, han kom krypande under soffan haha;)
Sen var jag där hela eftermiddagen och halva kvällen och tittade på tv och gosade med honom:)
Tidigt på kvällen blev han vääldigt rastlös, jag släppte in och ut honom hela tiden. Ibland är han jobbig!
Nyss när jag släppte ut honom så såg jag att han jagade haren! Det var ganska kul att se på eftersom haren typ är dubbelt så snabb som Zambo;)
Nu kommer lite bilder, hörs imorgon♥//yorkielover


Nu kommer bilder på lite jag gjort idag. först ut twilightboken, den
är såå bra!


Och så har jag självklart lyssnat på musik!:)


Och gjort läxor.


Och stått på balkongen;)


Är han söt eller är han söt?;)


Tröötis!♥


Och så kom visst jag med också;)  Vad gillar ni bilden?


Zambo som sitt lekfulla jag:)♥


Det syns knappt, men han ligger på rygg på golvet;)


Sööötiiis!!♥♥


Miin älskling!♥


Älskar honom!♥♥♥♥♥♥♥   Heejdåå!






Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Nanna!

Roligt sätt att berätta vad man har gjort, med bilder. Riktigt fina bilder igen, extra plus till den sjunde uppifrån. Man blir stolt. Nu kan jag inte läsa bloggen på några dagar men nästa vecka kör vi hårt igen. Ha det bra!!!

2010-03-18 @ 08:47:45
Postat av: Tooottoo

Supersötisar! och superkul på hk:n! Du skulle ha skrivit om Evlina när hon gav dig köttbullar, haha, det var lite roligt.

//ha det bäst!

2010-03-18 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0