17 oktober

Hejsan i kylan och mörkret, hoppas att ni har det lika bra som jag :)


Idag har vi faktiskt inte gjort så mycket arbete, första lektionen var idrott och då spelade vi pingis.
Jag och Lisa x 2 spelade på vårat eget galna och roliga sätt, utan regler, det blev så mycket roligare då ;D

Sen började den långa håltimmen, efter lunch gick jag och Iza hem och hämtade mitt busskort, på vägen hade vi väldigt roligt åt allt "taggigt" (jag tror bara vi fattar vad det betyder;)" men det var så gulligt och fint, taggigt och frostigt överallt!
När vi kom tillbaka till skolan så satt vi helt ensamma i ett klassrum och pluggade, det var ganska läskigt, särskilt eftersom att det var så knäpptyst att vi hörde hur det knäppte överallt, läbbigt!!

Senare var det kort So-lektion och sen gick vi ner till munktell.
Där gjorde vi inte så mycket, fick några papper och tittade på en gullig orm typ ;)

Onsdagar är alltid så roliga, då håller jag och Iza ihop hela tiden typ, hon är så rolig och gullig :D


Nu ska jag plugga so, och läsa hp, vi hörs nog imorgon :)



Kram Sanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0