Always on my mind

Snacka om att jag är besviken, jag fick inte gå ut med Ninjo idag för hans matte säger att det är för kallt för honom.
Eftersom han hade lunginflammation förra vintern så är hon livrädd att han ska få det igen, och det är självklart jag med men hon behöver ju inte överdriva!
Han måste ju få komma ut i friska luften och göra sina behov flera gånger om dagen, inte kissa inne på tidningar, åh vad jag blir arg på henne, hon fattar ju ingenting, hon tror att hon hon gör det för Ninjos bästa men det är bara tvärtom :(
Så nu är jag jättebesviken, jag ville verkligen träffa Ninjo idag, saknar honom massor!
Men nu vet jag inte ens när jag kommer få träffa honom igen...


Men jag tänker ärligt talat på honom hela tiden, ibland mer och ibland bara lite, men jag saknar honom alltid. Jag älskar honom verkligen så mycket att jag inte kan beskriva i ord ♥


Världens bästa yorkie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0