Ännu en rolig Melanie och Sanna-dag

Hej alla glada! (och alla andra förstås;))
Mitt strålande humör är kvar än, hoppas att det aldrig försvinner!

I förmiddags var jag och mamma på tuna och jag köpte lite kläder och ett par sköna stövlar.
Jag har alltid så svårt att bestämma mig för vad jag vill ha, så det tog hela 2 timmar haha! ;)

Efter lunch tänkte jag gå ut med Ninjo, men jag ångrade mig så Melanie kom till mig och vi spelade monopol i många timmar, eller vi försökte spela men vi skrattade mest som vanligt ;D
Jaa roligt är det oftast att vara med den knäppisen, hon är en bra människa, minst sagt.

Åh vad jag saknar alla, varenda människa som är min vän (alla djur också inräknade) saknar jag så mycket!
Så är det varje lov tex , man kan ju lugnt säga att jag älskar mina vänner alltså, ofta saknar jag dom 5 minuter efter att vi sagt hejdå! <3

Det regnar ute, men mitt soliga humör märker det inte ens, för mig skiner solen hela dagarna just nu, inom mig :)
Ja livet är bra härligt just nu, jag kan inte ens komma på nåt som skulle få mig på dåligt humör, ååååå :D

Även om jag har en engelskauppsatts som ska in nästa tisdag och som jag inte kommit så långt med, och egentligen borde vara stressad till gränsen, så är jag ändå helt lugn.
Jag tänker liksom, allt ordnar sig, om man bara tar det som det kommer. Vart har mitt super positiva jag kommit ifrån egentligen, jag brukar alltid tänka tvärt om och negativt , hmm, jag fattar ingenting... ;)
Just nu ( kan ändras precis när som helst, jag är väldigt ombytlig) känns det som att jag inte ångrar någonting av någonting, som om jag inte vill ändra på någonting.
En underlig känsla, men fin...


Kram, älskar er ♥


Innan jag var ute i regnet.


Efter ;)




// Sanna ♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0