Bästa hundrasen!

Jag sitter och kollar på världens gulligaste youtube klipp, nämligen massa yorkshireterrierklipp!
Särskilt klipp med valpar är helt obeskrivliga, jag sitter med huvudet på sned och bara "åååå!!"
Dom är verkligen bedårande, just nu tittar jag på urgulliga valpar som skuttar runt i djup snö, guuud vad jag vill ha en yorkshireterrrier, en egen hund, det är min största önskan i världen!

Fast Ninjo duger mer än väl! ;) ♥


Han är ju trots allt den roligaste yorkien ;D

Han har så otroligt speciella egenheter, som tex när jag duschat honom
eller när vi kommit in om det varit blött ute, så torkar han sig själv på
mattan i vardagsrummet, han drar tassarna mot mattan, gnuggar kroppen
mot den, rullar runt osv.
Det är svårt att förklara här, men det ser sjukt roligt och charmigt ut! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0