Djur som är mer än djur ♥

Nu kommer flera bilder på nästan alla djur som verkligen har varit eller är mer än bara djur för mig, dom som jag känner mest, och saknar mest.


Först ut är självklart Ninjo, den bästa av dom bästa! ♥


Bild från förra vintern, vi har nog aldrig haft så mysigt tillsammans
som den dagen <3<3


2: Såklart Zambo, söta gosekillen ♥


Så otroligt lik Hobbe... ♥


Hobbe (ursäkta den förfärligt suddiga bilden, men jag tog kort på
ett kort) Hobbe var min mosters katt och min allra bästa vän.
Våra lekar var helt oslagbara och oförglömliga, tex apport.
Hobbe hade en liten rosa nalle som han verkligen älskade, jag brukade
ta nallen och gå till källartrappan, sen kastade jag ner den för trappan,
hobbe sprang ner, tog den i munnen och kom tillbaka med den till mig!
Ärligt, det är ju helt fantastiskt, som en hund var han!
Ja underbar var han, blev tyvärr bara 7 år för han blev sjuk.
Jag kommer aldrig glömma honom, saknar honom så mycket. ♥


Min sommarbästis förra sommaren. Steppari, var 19 år då, lever inte längre.
Det bästa jag visste förra sommaren var att vara på bondgården, sitta och
gosa med honom, brukade göra det flera timmar för det var så mysigt.
Varje gång jag kom dit så såg jag honom i fönstret, och så fort han såg mig
så sprang han ut för att möta mig. Då blev jag alltid helt varm inombords,
tänk att han blev så glad över att se mig!
Han var en av de sötaste katter jag nånsin sett, jag tyckte så synd om honom,
för han var döv, plus hade fel på benen.
Ändå kunde han konsten att njuta av livet, han spann jättemycket så fort
jag började klappa honom. ♥


Fin liten kisse ♥


Amanda, ca 17, 18 år tror jag.
Hon är jättemysig, hon börjar dregla när jag klappar henne! ;) ♥


Chili och Disa ♥


Melanies helt otroligt fina Russian Blue- katt Lisa ♥


Minns ni den här gulliga lilla pälsbollen?
Det hoppas jag för snart ska ni få se vem han är ;D


Han var så liten!


Det är ju Cassu, lurviga saken! ;)


Man kan ju säga att han har förändrats!
Mycket lurvigare och större, men fortfarande lika busig, hur gullig
och go´som helst. ♥


Rita, den vackra finska spetsen som jag brukar gå långpromenader
med på somrarna. ♥


Liknar en räv, jag älskar rävar! ♥




Ja, det var mina favoriter på fyra ben :D
Säg nu, vilken gillar du bäst.
Först, vem av dom är sötast?
Vilken bild är finast?


"tacksam för svar" ;)




Kramar största djurälskaren! <3






Kommentarer
Postat av: Fassan

Sötast är ju Ninjo, finaste bilden tyckte jag var på labradorerna. De ser så stolta ut.

2010-11-05 @ 12:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0