Efter mysig movietime

Hej, nu är jag tillbaka från min och Melanies roliga filmkväll.
Vi hade superkul, tittade på massa gulliga, roliga och helt underbara filmer, så kul! :D
Jag tror vi tittade på ca 7 st filmer, har aldrig kollat så mycket på film i hela mitt liv!!
Men jag gör det heller så gott som aldrig, så det är trevligt att göra det ibland :)
Men idag blev jag himla rastlös efter att ha suttit stilla så mycket, så då vandrade jag runt, runt i hennes hus och skuttade omkring ett tag ;D

När vi ätit lunch (som blev samma sak som till frukost eftersom vi inte orkade laga mat;)) så sa vi hejdå och jag gick och hämtade Ninjo (som blev så otroligt glad när jag kom så jag blev helt.. ja jag vet inte ens vad)
Vi gick lite runt i en park, men det var så kallt ute att vi gick hem till mig och satt där istället och hade mysigt ;)

Sen jag kom hem har jag bara arbetat vidare med "the voyage"  det går ganska bra, och är så roligt att jag motvilligt nyss slutade för jag kom på att jag skulle blogga haha.

Ikväll är det dags för fredagsmys som varje fredagskväll (trodde jag att jag var klyftig nu eller? ;))

Ha en fin kväll!


Min coola pyamas ;)
Pappa kan iallafall hålla med mig, han bor ju i den staden ;)


// Sannaaaa




Kommentarer
Postat av: Fassan

JAAAA! Vilken jättefin pyjamas.

2010-11-09 @ 17:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0