Fascinerande djur!

Hahaha, jag sitter och skrattar ihjäl mig åt världens gulligaste, knäppaste och mest roliga djur! videoklipp alltså, jag bokstavligen älskar att titta på videoklipp på alla slags djur, gör det typ varje dag :D

Jag skrattade nyss tills jag knappt kunde andas, åt en knubbig katt som klättrar ner i papperskartonger ;D
Okeej, lättlurad tycker väl ni då, men seriöst, ni skulle ha sett den, en tjock katt som trycker sig ner i varenda kartong, hur liten den än är, ni kan ju tänka er hur det går, komiskt som tusan! ;D

Ja, djur är då mest faschinerande som finns, på alla sätt, jag tror inte det finns nån som kan underhålla så bra som tex en hund eller katt, gud, dom är ju för knäppa och underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0