För att du finns ♥

Tack för att du tror på mig mer än jag själv, att du förstår mig, att du tycker om mig som jag är, att du är en sådan underbar människa som gör mig tårögd av nästan alla sms du skriver till mig, och allt du säger och gör.
För att du uppskattar vad jag säger och gör för dig, för att du gör mig lite mer säker säker på mig själv hela tiden, jag tar små steg framåt, sakta men säkert tack vare dig.
Jag utvecklas som person tack vare dig, du hjälper mig med allt, förstår mig som ingen annan.
Helt enkelt, tack för att du vill ha mig som vän, och för att du är en äkta vän som jag alltid kommer ha kvar, det betyder mer än du tror för mig.

Towe Lundh, du är en av dom bästa, jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Tooottoo

Tack Sanna! Det betyder mycket för mig att du säger det!

Du är inte så dum själv! ;)

Vet inte vad jag ska säga...

Fortsätt vara samma fantastiska människa. Snällare finns inte! Du är perfekt på så måmga sätt och vis! Var dig själv, så kan inget stoppa dig!

2010-11-20 @ 12:45:26
Postat av: moa

ååå towe, moi miss :(<3

2010-11-20 @ 18:33:49
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: beccabus ! ;* <3

Aww.. :) <3

2010-11-23 @ 20:38:18
URL: http://horseprincess.bloggplatsens.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0