Försöker komma på nåt att skriva

Hejsan! Skrev inte igår, för det var en vanlig skoldag bara och i övrigt hade jag ingenting att skriva.
Pga det kalla, blåsiga vädret så gick jag inte ut med Ninjo heller så jag har ingen uppdatering om det.

Faktum är att jag inte har mer att skriva än igår, har inte hänt nånting särskilt, har inte tagit några nya bilder eller nånting. så sorry för dålig uppdatering, tyvärr ändras den nog inte på ett tag.

Men jag är glad hur som helst, väldigt frusen bara men det är mitt eget fel som är så envis och har på mig så tunna kläder jämt när det är iskallt ;)

Jag tänker inte gå ut med lillen idag heller, det är så kallt ute, jag vill bara sitta inne och mysa, och det är jag ganska säker på att värmeälskande Ninjo vill också så då blir båda nöjda :D
Och plugga såklart, fast det vill jag inte direkt, bara sånt som måste göras ;)

Nu är det bara exakt en månad till julafton, längtar så mycket!
På söndag kan man äntligen börja sjunga julsånger och baka pepparkakor igen, det är nog bland det roligaste och mysigaste jag vet! ♥


Vi hörs när jag har nåt intressant att skriva igen, kram!


Gammal bild, men dom är ju för söta!
Mitt underbara kompisgäng, bäst i världen! ♥
Towe också men saknar henne jättemycket för vi ser henne knappt
om dagarna, trots att vi går i samma klass, väldigt synd tycker jag...

Men hur som helst, jag älskar dom allihopa :D


Kommentarer
Postat av: moa

varför ser ni inte towe? :( <3

2010-11-25 @ 21:26:38
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: beccabus ! ;* <3

Älskar dej sanna :* ♥♥♥



Moa: för att hon inte är med oss lika mycket längre.. :( Hon jobbar med dom andra om då har det blivit lite så att hon är med dom på lunchen o så oxå.. :/ <3

2010-12-01 @ 19:32:19
URL: http://horseprincess.bloggplatsens.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0