Hej igen :)

Heej! Nu är jag tillbaka igen, för tillfället iallafall ;)

Är nästan helt frisk nu, mycket piggare och självklart, väldigt rastlös.
Jag missade säkert massor i skolan de 2 dagar jag var hemma, och gud vad mkt jag saknar kompisarna!

Har bara läst, läst och läst de senaste dagarna, så nu har jag kommit jättelångt i hp, och dom mest spännande kapitlen har börjat nu så jag går inte särskilt frivilligt ifrån för att blogga, men jag ville bara göra en liten hälsning.
Jag tror att jag går till Ninjo idag, annars gör jag det imorgon för det var en hel vecka sen sist!

Som sagt, jag ville bara göra en liten hälsning, nu ska jag läsa vidare, ha det bra :D


Kram Sanna ♥


Bara tog nån bild..


Kommentarer
Postat av: Fassan

Goddag Sanna!

Har kollat på allt som jag hade "ogjort". Skönt att du börjar bli frisk igen. Jag har inte ögonen med mig idag heller så det är nog bäst att jag försöker hitta hem, så hörs vi snart igen. Ha en jättefin helg! ISÄ.

2010-11-13 @ 11:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0