HejHej

Hejhej, jag hinner inte skriva idag, ska göra klart hemkunskapsläxa, plugga so, prata i telefon med både pappa och Lova, och kl 8 ikvälll ska jag se på "Bakom magin-harry potter och dödsrelikerna" verkar vara bra, och jag är ju stort fan av hp så jag intresserar mig av minsta lilla som handlar om det! <3

Men det har varit en bra dag, med riktigt mycket träning, både på idrotten och på hälsan som var i friskis och svettis.
Kommer nog ha träningsverk imorgon, tur att vi stretchade så mycket. Men riktigt roligt var det iallafall, jag vill verkligen göra om det fler gånger, älskar hälsalektionerna, vi får prova på så många roliga saker!

Hör av mig imorgon, då är det ju fredag igen, jippie :D


Kram Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0