I'm lucky

Idag gick inte promenaden särskilt bra, det regnade och var jätteblött och slaskigt på marken, så Ninjo ville inte gå på promenad, han bara stretade emot och satte sig ner och var allmänt jobbig!
Så till slut bar jag upp honom och gick ett varv runt  kvarteret, sedan släppte jag ner honom.
Eller, för att vara uppricktig, jag försökte släppa ner honom men då gjorde han det gulligaste jag sett hittills.
Han klamrade sig fast i mig, borrade in sina klor i mina vantar och kurade ihop sig jättemycket mot mig, så då kunde jag verkligen inte släppa ner honom!
Då gick vi hem och satt och gosade en stund istället :)
Sen började han skälla jättemycket, han tiggde mat, en timme för tidigt ;)

Ja han är för gullig, och fast jag var så sur på honom idag så var han lika snäll ändå, helt otroligt vad underbar han är, han älskar mig även när jag inte älskar honom... <3


Bilderna blev inte direkt särskilt bra idag ;)




Men han är ju söt så jag visar bilderna ändå ;)




Jag är så rädd för att inte räcka till, inte vara bra nog, rädd för att säga
och göra fel saker vid fel tillfälle osv.
Men när jag är med Ninjo så försvinner alla såna tankar, han bryr sig sig
inte om såna saker, hur jag är eller vad jag gör.
Även när jag inte förtjänar det så älskar han mig ändå, alltid!
Bäst i världen, verkligen inte bara en hund, en riktig vän, den bästa
vännen
! ♥



Jag förstår inte hur jag kunde ha sån enorm tur, att träffa Ninjo, som
kom att bli den mest betydelsefulla i mitt liv och den
som jag gillar mest, jag förstår inte hur det
gick till, hur kunde jag bli så lycklig? Gud vilken förändring! ♥




Kommentarer
Postat av: beccabus ! ;* <3

älskar sista bilden ! :o <3

bara för söt... :D ♥♥♥♥♥

2010-11-23 @ 20:32:17
URL: http://horseprincess.bloggplatsens.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0