I love days like this

Heej!

Har haft en underbar dag med Melanie, vi började vara innan 10 idag, och jag kom nyss hem från henne.
Så jag har spenderat en hel dag med denna galningen, hur kul som helst, inte en tråkig stund alltså! :D

Ja, tänkte inte ens skriva alls idag egentligen men jag gör bara en snabb hälsning (ifall nån människa är intresserad)
Jag är så glad, jag är så fnissig, jag är, ja jag är allt positivt på en gång, är på ett minst sagt strålande humör!!
Så då tänker jag inte sitta här och skriva bara för att ;)

Nu ska jag, äh vem bryr sig, jag ska göra lite roliga saker och fortsätta vara så glad som jag är helt enkelt så
hörs vi när vi hörs. Ledsen över dålig uppdatering, har 100 % inget speciellt att skriva och, ne jag vet inte...

Kraaaaaam!


Bild från i somras, jag lovar att vi kan se mer normala och seriösa ut
än just då men vi flummar och skojar alltid så mycket när vi är tillsammans
så då blir resultaten ofta såhär ;)



// Sannaaaaaaa ♥



Ps, vill bara säga bara för skojs skull att detta inte är en modeblogg, kändisblogg, humorblogg
eller nåt annat liknande. Man kan säga att det är min dagbok på internet, därför är den som den är
ifall nån undrar. kanske är den trist, men jag tvingar ingen att läsa, jag skriver mest för min egen skull.
Jag har lite problem att komma på vad jag ska skriva så det blir lite tråkiga saker om typ vad jag gör om dagarna. Så ligger det till förstår ni ;D
Men min blogg är väldigt mycket jag liksom, mera mitt jag än vad som märks i skolan och bland såna jag inte riktigt känner.
När jag skriver mina inlägg här så är jag helt mig själv, en helt annan person än till vardags, det kan jag själv intyga, men det är för att jag inte alltid riktigt vågar vara mig själv annars, klart att jag försöker men nej, det går bara inte, för jag tror inte att andra uppskattar mitt riktiga jag och jag tror att jag uppfattas som en väldigt negativ person av andra.
Men det stämmer inte för på riktigt är jag glad, positiv, snäll och så.
Det är bara det att jag är så otroligt blyg och orolig av mig, därför vet jag att jag uppfattas annorlunda.
Men tro mig, jag försöker.
Jag är glad att mina vänner förstår mig, dom känner mig helt och ändå gillar mig, det tycker jag är fantastiskt! ♥

Kommentarer
Postat av: moa

jag älskar din blogg som den är. det är så kul o läsa när du är så öppen. och vad jag fått uppleva när vi setts och det jag läst så lovar jag att INGEN (som inte har seriösa problem med sig själv) kan ha problem med hur du är <3

2010-11-01 @ 21:26:34
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Har kollat på otroligt fina bilder på en otroligt söt hund, han är så fin när han sitter och "funderar". Det skulle vara kul att veta vad han tänker på. Och det är ju roligt att Nanna själv är på bra humör, det är hon ju nästan alltid. Om inget alldeles hemskt händer så ska jag ringa dig ikväll. Ha det bra så länge! ISÄ.

2010-11-02 @ 16:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0