I'm so happy!

Hej! Hoppas att det är bra med er, med mig är det toppen!

Jag sa ju att jag skriver igen när jag har nåt intressant att skriva, och nu måste jag verkligen berätta en sak som enligt mig är riktigt intressant:

JAG KLARADE FRANSKAPROVET!!!! :D
Åh gud, jag var säker på att få omprov, verkligen jätterädd, och så fick jag tillbaka det idag och jag fick ju för tusan g +! Det är inte klokt, gud vad jag är glad :D

På hälsan idag var vi i munktell, jag och Iza spelade pingis, och vi kom fram till att den sporten nog är den mest enformiga! ;)

Så jag är jätteglad idag, en annan anledning är det mysiga vintervädret, blev så glad imorse när jag såg att det var helt vitt ute och snöade jättemycket, det är så himla fint tycker jag, jag sitter stor del av min fritid och bara tittar ut genom fönstret.
Jag älskar verkligen vinter, men pga att jag är så otroligt frusen av mig så tycker jag inte om att vara ute på vintern, i, som idag flera minusgrader och typ storm!

Plus att det är himla halt ute, på vägen till skolan halkar jag massa gånger, det brukar ta ca 4 minuter för mig till skolan men dom senaste dagarna har det tagit hela 20 minuter för jag måste gå så försiktigt och bara halkar.

Nej nu har jag faktiskt inget mer att skriva tyvärr, ville bara berätta om provet, är så glad!


Ha det bra, vi hörs ♥

Kommentarer
Postat av: moa

grattis sanna! fan va kul! du e awesome!

2010-11-25 @ 21:25:25
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0