La musique est important pour moi

Hehe, det är en mening jag lärt mig på franska, den stämmer ;D

Allrvarligt, jag måste göra ett inlägg bara för att berätta att shit, vad otroligt långt förra inlägget blev egentligen, jag bara gapade när jag gick in på min blogg och såg det!
Ne jösses, det måste jag sluta med, ingen orkar ju läsa såna inlägg!

Nu tänkte jag lyssna på musik, problemet är att jag inte har nån aning om vad, vilken låt av alla som finns ska man välja, just nu, bara för att jag verkligen har jättelust att lyssna på musik så kan jag inte komma på en enda låt ;)
Ge mig gärna nåt förslag, nån bra låt som ni tycker att jag måste lyssna på för att den är jättebra :D
Jag gillar det mesta, alla sorters musik, pop, rock, osv.
Men jag har upptäckt att jag allra mest gillar lugna låtar, tycker att dom är så sjukt fina och avlappnande! ♥

Ja, säg gärna nån låt, jag lyssnar på allt verkligen, har ingen riktig favorit, finns oberäkneligt många bra låtar :D

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0