Lång kort dag

Hej, jag kortfattar dagen lite:

Först franska, fick så mycket beröm av läraren när jag läste en hel franskatext med hjälp av stödord, "mycket bra, mycket bra uttal, det var mycket bra"  sa hon när jag var klar. Jag blev såklart jätteglad, men alltid när jag får beröm så blir jag jätteblyg och nervös (varför vet jag inte) så jag vågade inte titta upp på en lång stund efter det!

Hk, var med Towe och Alice, vi gjorde quornbullar (dom andra gjorde köttbullar) dom blev jättegoda! :)

På no:n gjorde vi typ ingenting, och på bilden försökte jag jobba men det blev aldrig bra så jag gav upp..


Det är synd att det måste vara så himla mörkt när man ska hem från skolan, det blir dystert tycker jag.
Men jag är glad att det är snö, för mig får det gärna komma en meter till! ;)


Vi hörs, ha det bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0