Lättare att säga än att göra...

"Life is too short.
Grudges are a waste of perfect happiness. Laugh when you can, apologize when you should
and let go of what you can't change.
Love deeply and forget quickly.
Take chances, give everything, and have no regrets.
Life is too short to be unhappy, you have to take the good with the bad.
Smile when you're sad and laugh when you can.
Always forgive but never forget.
Learn from your mistakes but never regret.
Love what you got and always remember what you had.
People change, and things go wrong.
But always remember: Life goes on!"

Som sagt, mycket lättare att säga Att göra och tänka på det sättet är svårare.....


Om ni undrar om jag är deprimerad eller nåt så måste jag säga att jag vet inte.
Jag har faktiskt inga känslor just nu, vet inte om jag är glad eller ledsen.
Är lite halvdeppig kan man säga, det som är irriterande med det är att jag inte riktigt vet varför.



Men jag älskar er, det vet ni men jag vill säga det igen.
Jag älskar er för evigt, vad som än händer ♥




Skriver imorgon, ha det bäst :D   Nu ska jag... tänka.




Kommentarer
Postat av: moa

asbra dikt!

2010-11-22 @ 07:16:44
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: beccabus ! ;* <3

säger som moa. <3

2010-11-23 @ 20:31:24
URL: http://horseprincess.bloggplatsens.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0