Mina älskade kusiner

Jag satt nyss och tänkte på mina små favorit kusiner, tittade på gamla kort på dom och jag kan bara tycka att gud vad fort tiden har gått, vad fort dom har växt upp alla 4, dom var ju så små nyss, det känns som om det var igår!
Jag kommer alltid att älska dom, dom kommer alltid vara mer mina bästa vänner än kusiner, och jag hoppas och tror, att vi alltid kommer att ha roligt tillsammans, fast vi inte direkt gör samma saker som när dom var yngre.

Men dom är så söta, och dom älskar mig verkligen, jag kan inte fatta det, men jag vet att det är så.
Dom blir lika glada som Ninjo när vi äntligen träffas! ;D

Jag saknar er, Liam, Meja, Lucas och min lilla prinsessa Vanessa. Hoppas att vi träffas snart ♥


Hela familjen förra året ♥


Och samma härliga gäng i våras ♥


Söta Nessa och Lucas förra jullovet, gud vad kul vi hade då :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0