Nej se det snöar nej se det snöar

Hejsan, sorry att jag inte skrev igår, den knäppa anledningen till det är faktiskt att jag hade alldeles för mycket att skriva! ;)
Så jag glömde bort nästan allt, och bestämde mig då för att bara ha fredagsmys istället :D


Igår var en konstig, men extremt rolig dag!

Först var det b:språk, sen lunch.
Efter lunchen skulle vi ha hemkunskap, men min grupp hade ingen, fast det visade sig att vi skulle ha varit med den andra gruppen, ooops!

Sen hade vi No, vi började över en halvtimme tidigare än vi skulle, så då fick vi ju sluta mycket tidigare också.
Men det var nog den bästa no-lektionen hitills, det var så skönt för vi var bara 12 st! :)

Sist hade vi bild, fick sluta redan 3, härligt!
Det var himla roligt på bilden, för vi var så trötta och flummiga att vi skrattade åt allt.
Jag berättade för Becca om torsdagkvällen, just det, det har jag ju inte skrivit.

Jo men i torsdags kväll så pratade jag först med Lova, sen med pappa, efteråt bara skrattade jag, oavbrutet skrattade jag åt allt.
Då frågade jag mamma varför jag skrattade så mycket, hon svarade att det var för att jag nyss hade pratat med min pappa och för att jag var trött, varpå jag skrattade i en kvart! ;)

Så jag berättade det för Becca och då sa hon "Sanna, du är trött"
Då började jag skratta igen, och sen flummade och skämtade vi resten av lektionen ;D 

Hade jag inte haft sån himla träningsvärk igår efter allt jobbigt vi gjorde i torsdags, så hade jag gått ut med Ninjo.
Men det blir extra roligt att göra det idag, ninjo älskar snö så mycket, blir överlycklig och som en valp på nytt när han kommer ut och får skutta runt i snön, så det är riktigt roligt att gå på promenad med honom på vintern :D:D

Det snöar för fullt och är så gott som vitt överallt, I love it!


Nee typiskt mig, nu gjorde jag ju sånt där jobbigt superlångt inlägg igen, förlåt mig, tycker bara att det är så himla kul...



Kramar Sanna ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0