+ och - enligt mig

10 saker jag avskyr:

1: Djurplågeri :(
2: Prata inför klassen :(
3: Att inte få träffa Ninjo :(
4: Helt enkelt att sakna någon
5: Att åka bil och buss
6: Att jag ibland är för blyg och orolig för att kunna vara glad :(
7: Att göra någon ledsen eller arg
8: Att Haparanda ligger över 100 mil härifrån :(
9: Orättvisor
10: Att jag är så folkskygg, vill att fler människor ska tycka om mig


10 saker jag älskar:

1: Ninjo ♥
2: Mina vänner ♥
3: Familjen och släkten ♥
4: Musik ♥
5: Twilight och Hp ♥
6: Att göra andra glada
7: Flanellskjortor
8: Djur ♥
9: Släktfester
10: Snö


Dom som har hjärtan är dom jag gillar allra mest, och ":(" dom jag gillar allra minst.

Så nu vet ni lite till om mig som ni kanske inte visste :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0