Önskar att det fanns tid

Hej, igår hade jag inget att skriva, först var det vanlig lång skoldag, vi satt i ett grupprum på so:n och skrattade hela lektionen, plus att vi började med låten "boulevard of broken dreams"
Sen pluggade jag so hela kvällen och det ska jag göra nu också.

Jag har inte tid med någonting, om jag hade fått gått ut med Ninjo hade jag ändå inte hunnit det, jag hinner inte träffa Melanie, senast jag var med henne var på lovet, längtar tillbaka, vi hade så roligt!

Men uppsatsen måste ju bli klar, så jag bloggar nog igen på Torsdag :)

Förresten så var det matteprov idag, och det kändes som att det gick jättebra, jag hoppas :D


Vi hörs, kram ♥

Kommentarer
Postat av: Fassan

Terve Sanna!

Sitter här och njuter av min långhelg. Nu fanns det lagom mycket att läsa för gamla far, så han slapp att stressa och få ont i hjärtat. Ha det bra under veckan, någon gång ska väl du också få helg! ISÄ.

2010-12-01 @ 12:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0