School

Hej, ja nu har skolan börjat igen efter ett skönt och underbart lov.
Faktiskt tyckte jag att det var rätt så roligt, att träffa mina älskade kompisar var såklart det bästa, vi var alla mycket trötta idag (som vanligt första dagen efter ett lov) så det blev mycket skratt, åh, vad jag saknat det! :D

Nu är jag nästan helt klar med voyage, ska bara rita en karta och en flagga, jag gjorde klar renskrivningen igår kväll, väldigt oväntat för jag trodde att jag skulle behöva skriva massor idag också.
Men jag var snabbare än så, och nöjd är jag också :)

Skoldagen var vanlig, lång fast den gick väldigt snabb. Det är nog tack vare mina galna kompisar ;D

Det är kallaste dagen hittils idag, 6 - imorse, burr!
Nu fattas bara snön så är det riktig vinter!

Har inget att skriva nu, det känns som att det alltid är så på just Måndagar, men jag orkar inte sitta och blogga då ;)
Plus att jag har suttit och skrivit på datorn så mycket i helgen att jag totalt tröttnat på det, har suttit alldeles för mycket vid datorn i helgen så jag är jätterastlös nu när jag äntligen är färdig.

Så nu ska jag läsa istället för att blogga, det är lite roligare. Bye bye my friends ♥


Bara för att jag ville ha nån bild, plus att jag gillar fjärilar. Tjoooo!


Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Nu är jag här igen och kollar på inläggen.

Vilka bilder! Du och Ninjo är så söta ihop. Bilden på Ninjo med tungan är jätterolig. Bra skrivet det där om Ninjo. Man kan ju se på varje inlägg hur viktig han är för dig, det är fint med sådana vänner. Jag vet för jag har också en sådan, i Eskilstuna. Ha det gott Sanna. ISÄ.

2010-11-09 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0