Skönaste promenaden någonsin!

Hej, idag är jag mitt vanliga glada och spralliga jag igen, vet ärligt talat inte vad det var med mig igår..
Men men, som sagt, jag är glad igen, allt är som vanligt :)

Förresten så somnade jag typ 1 igår natt, måste somnat sittandes, lite konstigt ju ;)

Det är så roligt, för hur deppig eller så jag än varit så är det alltid som bortblåst när jag kommer till skolan och träffar kompisarna, dom kan kan göra bästa stämmningen genom att bara prata med mig! <3

Det var vanlig skoldag idag, vi jobbade på som vanligt på alla lektioner, gud vad kort tid det är kvar till jullov, känns som om man inte kommer hinna klart med någonting för man har så lite tid kvar!

I morse när jag skulle gå till skolan så sa jag: "Neej, jag vill inte gå till skolan, jag vill gå ut med Ninjo!"
Så hela skoldagen har jag suttit och sagt för mig själv "jag vill gå ut med Ninjo, jag vill gå ut med Ninjo"
Men jag sa också till kompisarna att min "gå ut med Ninjo-lust"  kan hinna försvinna innan vi slutar, så brukar det liksom vara på måndagar ;)
Det visade sig att lusten fortfarande var lika stark när vi slutade, så jag gick direkt till min fyrbenta vän.

Han blev minst lika glad att se mig som igår, men det är ingenting jämfört med hur lycklig han blev när vi kom ut i det härliga snövädret, han rusade till närmsta snöhög och började genast klättra runt i den, så gullig :D
Sen fick han väldigt bråttom vidare, vi sprang genom ganska djup snö (han försvann helt;)) och han plöjde genom den, med nosen före.
När han kom upp ur snön så såg han så himla rolig och söt ut, han hade snö i hela ansiktet, även över ögonen så han inte såg nånting utan gick rakt in i en gren (stackarn:S) och blev lite vimmelkantig ett tag...
Men han skuttade vidare som om ingenting hänt, med små snöbollar i skägget och mustachen, gud vad jag skrattade åt honom, det var det gulligaste jag sett! ;D

Ja den promenaden var helt underbar båda var jätteglada och vi hade så trevligt när vi vandrade runt i skogen, och det är riktigt fint ute också, vitt överallt :D
Det snöar faktiskt fortfarande, hoppas att det blir jättemycket snö, jag älskar snö lika mycket som Ninjo, vilket inte vill säga lite!

Nackdelen är kylan, för vi har väldigt kallt inne i lägenheten också för att elementen inte funkar, så man måste ha på sig massa varma kläder hela tiden.
Men det är väldigt mysigt också så jag klagar inte ;)



Ne nu gjorde jag ju ett sånt där jättelång inlägg igen, ingen orkar väl läsa det!
Så jag går nu, vi hörs!


En söt och härlig bild från förra vintern, han var ett lurvigt troll :D



Kommentarer
Postat av: beccabus ! ;* <3

Hihi, jag orkar inte läsa ;p

men bilden var i alla fall gullig! :* ♥♥♥♥

2010-11-23 @ 20:29:03
URL: http://horseprincess.bloggplatsens.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0