Sunset

Godmorgon, eller vad ni kallar det ;)

Jag gick upp vid 8, duschade och började genast jobba vidare med "voyage"
Jag blev klar med skrivningen, så nu ska jag "bara" skriva rent allt och rita en karta så är jag klar sen.

Motvilligt gick jag nyss ifrån för att äta frukost, har kommit in i arbetet så mycket att jag knappt kan gå ifrån!
Men det är så roligt, jag vill aldrig sluta :D

Nu håller jag på att rita en solnedgång, så för att få lite inspiration så googlade jag solnedgång, när jag får fram bilderna så bara stirrade jag för det var nog de vackraste jag sett, helt fantastiskt fint verkligen!

Så nu vet ni vad jag håller på med, och kommer göra större delen av dagen.
Fast jag ska ut med Ninjo också, hoppas att det blir bättre än igår..

Jag är avundsjuk på pappa som har ganska mycket snö, jag älskar snö och längtar verkligen efter den!

Jag vet inte när jag skriver igen, blir kanske inte av nåt mer idag, men vi får se.


Kram Sanna


Man kan få fina bilder på solen ♥


Vackert... <3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0