The Voyage

Hejsan, sorry att jag inte har skrivit, men imorse så fösökte jag komma nån vart med engelskauppgiften "the voyage" så nu har jag kommit lite längre, och det börjar gå bra också (är ju liksom en fördel;))
Det är även väldigt roligt, och då går det självklart ännu bättre! :)
Har kommit till kapitel 7 av 12, hoppas verkligen att jag hinner klart i tid!

På eftermiddagen var jag med Melanie, vi förberedde för imorgon, skaffade låtar och tittade på film.
Imorgon ska jag sova hos henne och vi ska ha filmkväll, längtar!
Vi ska titta på flera gulliga och bra disneyfilmer som jag aldrig har sett.

Jag kan lova er att jag aldrig nånsin kommer bli för gammal för disneyfilmer, dom är ju underbara! ♥

Pga tråkigt regnväder så får Ninjo vänta på min ytterligare en / två dagar ungefär.
Jag saknar honom mycket förstås, men det är för kallt och blött ute för mig och plutten så då skulle vi inte ens ha roligt, och det viktigaste är att han har roligt, då har jag det också.

Önskar att jag hade mer att skriva, för ni kan inte gissa hur roligt jag verkligen tycker att det är. Men tyvärr har jag inte det, plus att jag måste fortsätta plugga.
Som Becca sa i ett sms häromdagen, man måste ju göra läxor, dom gör ju inte sig själva ;)

Jag säger även idag till alla mina vänner, åh vad jag saknar er, helt sjukt mkt!

Bloggar troligen inte imorgon för jag är hos Melane hela dygnet.
Men vi hörs i övermorgon. Än en gång, sorry att jag skriver så få inlägg, jag vet inte vad jag ska skriva...

Ha det så bra, kraaaam!


Bild från när vi var i Tunisien 2008, jag älskade den här söta lilla fågeln
på huvudet ;D


Några av det oberäkneliga antalet hemlösa katter.
Jag tyckte så otroligt synd om dom, och hade väldigt svårt att stå emot
att klappa dom!


En pytteliten kattunge som ni ser. Den var livrädd för oss så den tryckte
sig ner där och fastnade :/


Roligast av allt var att jag gjorde det tillsammans med Lova ♥

Kommer aldrig glömma den veckan, min första och enda resa nånsin.
Helt underbart, helt himla obeskrivligt härligt var det!



// Sanna











Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej på dig!

Hade en kort dag idag så jag hann hit fast de stänger tidigare idag. Jag har läst och kollat på fina djurbilder. Och det var två underbara bilder på min Nanna också. Ha en fin helg! ISÄ.

2010-11-05 @ 12:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0