Tillbaka i underbara verkligheten!

Hejsan! Nu är jag frisk, piggare och friskare än jag varit på länge faktiskt :D

Första dagen jag träffar mina söta kompisar sen i onsdags, har saknat dom riktigt mycket så det var jättekul att träffa dom igen!
Dom verkade bli glada att se mig också, särskilt Totto, vi kramades länge, länge, älskar den fina tjejen, som apropå ingenting hade ovanligt vackert hår idag, väldigt annorlunda verkligen, men jag tror mest att jag tyckte att det var annorlunda för att om jag inte träffat en person på länge så tycker jag alltid att den har förändrats så mycket, det tänker jag på efter varje lov! ;)

Fråga mig inte varför jag tog upp det just nu, jag är både rastlös och knäpp idag så då vet jag knappt vad jag själv skriver, haha.

När Iza kom imorse så sa hon till mig "välkommen tillbaka till verkligheten"
Då svarade jag lyckligt "Aa" för verkligheten är aldrig tråkig när jag har dom där galna människorna i samma klass, inte en dag är tråkig, inte en dag är "normal" ;)

Det känns som om jag varit borta typ en vecka och missat massor, men det var rätt så lugnt faktiskt.

Hade franskaprov första lektionen, jag var verkligen otroligt smart när jag hade alla böckerna i skolan, verkligen...
Så det gick ju inte direkt bra, kunde inte hälften.

Annars var det vanlig skoldag, fast på so:n var det liiite krångliga ord i boken om andra världskriget, jag och Becca kunde inte uttala dom ens, det blev ganska roligt ;D

No:n var mest jobbig, alla pratade jättemycket och högt och sprang runt i rummet och ut och in i klassrummet så man kunde inte koncentrera sig det minsta.

Annars var det en superdag tycker jag faktiskt, men det var nog mest för att det var så kul att komma tillbaka, och flumma med kompisarna som vanligt :)

Det är kallt ute igen, och jätthalt ute, is överallt så man får gå försiktigt!
Tyvärr försvann snön, jag hoppas att det kommer mer, särskilt till jul, jag tycker att det är så mysigt om det snöar på julafton, det känns mer som jul då.

Imorgon ska jag troligen gå ut med min lilla fyrbenta vän, känns som om det var en månad sen sist, vi saknar varandra, det vet jag för när jag ringde anci och hon sa mitt namn så började Ninjo skälla jätteycket i bakrunden, det gör han alltid om hon pratar om eller med mig, såå gulligt!

Jaa, vad har jag gjort sen jag skrev sist då?

Antagligen inte särskilt mycket, läst hp, städat och tittat ut genom fönstret och längtat ut typ ;)

I lördags så fick jag syn på Zambo utanför fönstret (alltså nere på marken, han kan ju inte flyga)
Så då gick jag ut för att hälsa på honom, gissa om det var skönt, för då hade jag inte varit ute på 2 hela dygn!!

Nu är jag på sånt där promenadhumör som bara kommer ibland, så jag kanske går ut en sväng snart.
Eller, så struntar jag i det och sitter här inne och knaprar knäckebröd och läser.
Antagligen blir det det sista, seriöst så tycker jag att knäckebröd är bland det godaste som finns, jag älskar det verkligen, brukar äta flera knäckemackor om dagen, skulle kunna överleva på bara det tror jag, så gott! ;)


Nu känner jag att det här inlägget blev vääldigt långt och ointressant så jag slutar nu. Nej nu. Nu. Nu. Nuuuuu!
Men jag viiiill inte sluta skriva, det var ju så länge sen sist!
Men jag har ju inget att skriva, kan ju inte bara skriva att jag sitter här och skriver heller, hur skulle det se ut?
Så det är nog bäst att jag slutar skriva nu, och skriver igen när jag har nåt vettigt att skriva.
Ja det tycker jag låter som en mycket bättre ide'!

Så ha det bra, och halka inte och bryt benet om ni går ut. Finns ju liksom en viss risk!


Såhär vill jag att det ska se ut överallt :D


Förra vinterns "julkort"  När Towe hade tagit det så sa hon att det såg
ut som om det kunde varit ett julkort :)
Ser ni hur lurvig Ninjo var då, söt eller inte söt?! ♥


Förra vinterns mest (och enda) coola bild. En snöklump som kommer
flygande! ;)



Kramar Sanna



Kommentarer
Postat av: Fassan

Terve Sanna!

Fick sluta väääldigt tidigt idag så då stack jag hit och har kollat på dina inlägg. Du hade ju hittat en väldigt stilig kille såg jag, men är han inte lite äldre än vad du är? Ha så kul Nanna! ISÄ.

2010-11-17 @ 10:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0