Vackra vita vintervärld ♥

Heej! jag skriver bara ett inlägg idag, för jag är i ett så spännande kapitel i harry potter att jag bara vill läsa och läsa och aldrig gå ifrån!:D

Men dagen har varit super, tack vare Becca, Iza, Totto och Lina. Ni är bara bäst, jag ser fram emot varje skoldag tack vare att ni finns och är just dom ni är. Ni är värda det finaste som finns sötnosar <3<3

Nu om dagen:

Franska, var ingen.

So, ingen, det var information om gymnasieval och massa annat, riktigt bra och intressant faktiskt, man fick mycket att tänka på och så, det var jättebra verkligen!

Lunch, vi fick jättelång lunchrast för vi hade ingen matte.

Svenska, vi gjorde typ inget, hade So-tolvan och förberedde inför uppsats om andra världskriget, I really don't like it... :S

Engelska, skulle lämnat in voyage, men marit var inte där så vi hade engelskatest.

No, jättelång genomgång.

Efter skolan så följde jag med becca och lina till bussen, vi höll i varandra och kämpade i snöstormen (som helt plötsligt bara kom) lina såg inget och inte becca och jag heller och precis då gick vi över vägen så då sa lina:
"men fan, nån måste ju kolla!" ;)
Vi klarade oss iallafall, men jag såg typ inte vart jag satte fötterna på resten av vägen hem!

Annars tycker jag att det är så himla mysigt med snö, har ju längtat så länge och idag kommer den äntligen på riktigt!
Nackdelen är att jag inte kunde gå ut med Ninjo, för det första: för att han skulle blåsa iväg. Och för det andra: man ser inte vart man går och det är så kallt att han skulle streta emot jättemycket... ;)

Så jag sitter inne, tittar ut och myser istället och det klagar jag inte över ;D

Vi hörs imorgon, ha det bra, och gå inte vilse i snöstormen! ♥


Jag tog bara nån bild från förra vintern, jag tycker att det är ganska
gulligt att LILLA Ninjo står i den STORA snöhögen och försöker se
över den! ;)  ♥



Kommentarer
Postat av: moa

hittade du något du blev intresserad av? :)<3

2010-11-10 @ 07:02:50
URL: http://moaestberg.blogg.se/
Postat av: beccabus ! ;* <3

o vi tack vare att du finns ! ;** ♥♥♥♥♥

2010-11-10 @ 21:20:07
URL: http://horseprincess.bloggplatsens.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0