yorkielover for ever

Hej igen, måste bara säga ursäkta för att jag har så otroligt många inlägg om Ninjo hela tiden, förstår om ni tycker att det är tråkigt och irriterande.
Men han är mitt största intresse, jag är en yorkielover, och därför handlar min blogg allra mest om min kärlek till världens bästa yorkshireterrier.

Ni får tycka vad ni vill, men jag skriver om sånt jag tycker är intressant, och först och främst så är det Ninjo! :D


Nästan som i lejonkungen, Ninjo är som Simba, en kung! ;D

Kärleken till en yorkshireterrier är väldigt speciell, inte som någon annan kärlek.
Fylld av mycket både skratt och gråt.
Men alldeles underbar, och äkta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0