Yorkies in my heart!

Hej! Jag har seriöst fått yorkshireterrierhundar på hjärnan, nog för att jag träffade Ninjo igår!
Men jag läser massa saker om dom, tittar på bilder mm, enligt mig finnns det verkligen inga sötare och roligare vovvar, jag är helt förälskad! :D

Idag har jag ingen aning vad jag ska hitta på faktiskt, går troligen ut med Ninjo på eftermiddagen, om det inte regnar eller är snöstorm. Just nu är det inget av det, bara grått och tråkigt.

Aja, hör väl av mig åtminstone en gång till idag, ha en bra dag!


Sötaste yorkshireterriern, knäppast, men absolut sötast! ;D ♥


Ja, en bild på lilla mig också, the yorkielover number 1! <3



Kram Sanna

Kommentarer
Postat av: beccabus ! ;* <3

fin du är. ♥♥♥♥♥

2010-11-23 @ 20:34:04
URL: http://horseprincess.bloggplatsens.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0