12 oktober

Hejsan :)

Tyvärr har jag inte mer att skriva idag än jag hade igår, så jag berättar lite om dagen, bara för att jag har lovat mig själv att blogga varenda dag ;D

Det första imorse var franskaprov, som visade sig vara mycket krångligare än jag trodde.
Så det gick nog inte särskilt bra för mig :S

På So:n gjorde vi en tidslinje om andra världskriget, typ tredje, lite onödigt kan man tycka men men.
Efter lunchen var det svenska, vi fortsatte med "svenska författare" och helt plötsligt kommer marianne in med skolkatalogerna :D
Så det blev inte direkt nåt mer jobb på den lektionen ;)

Efter det var det matte, nej förresten, matten var innan svenskan förresten, bra koll jag har va? (knappast) ;)

Nej det var engelska och sist No.
Alltid lika flummigt på No:n, inte fattar jag varför men typ ingen är seriös på No-lektionerna.
I och för sig blir det mycket roligare så, annars tycker jag fysik är ganska trist.

Idag är det jättekallt ute igen, så jag hoppade över Ninjo idag med, men imorgon måste jag gå till honom för annars får jag aldrig pengar, och Ninjo får aldrig långpromenader, och vi får aldrig träffas jag och plutten!!

Nej nu måste jag faktiskt plugga, vi har börjat få ganska mycket sånt nu, flera prov är på gång.

Antagligen skriver jag inte mer idag, har ingen aning vad det skulle vara för anledning, inget mer intressant och speciellt kommer väl hända idag, när jag pluggat ska jag läsa så det blir precis som vanligt bara :)

Men ha det så bra alla, vi hörs imorgon :D


Haha jag måste bara visa den här, för det är lite komiskt att båda tittar
med likadan blick åt samma ställe! ;)

//


Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

finisar på bildisen :* ♥♥♥♥♥♥

2010-10-12 @ 18:22:26
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0