18.30

Hej :)

Har varken ork eller lust att skriva egentligen, måste plugga och så ska jag "spotifya" (lyssna på musik på spotify alltså;)) men jag kan berätta lite om dagen.

Idrott (uppvärmning hopprepshopp, typ dog, så himla jobbigt!) Sen "fortet"
Matte.
Lunch.

Hälsa. badminton i badmintonhallen, det var jätteroligt, men himla krångligt att ta sig dit, jag och Luwam irrade runt runt överallt och hade ingen aning vart vi skulle, men efter några telefonsamtal till Becca så kom vi rätt till slut.
I och för sig ganska försent, men vi kom ju iallafall överhuvudtaget.
Jag kommer aldrig hitta dit en gång till, för vi snurrade runt så mycket att vi blev helt förvirrade! ;)

Sen svenska, fick veta vad vi fick för betyg på talet, jag fick g som alltid :(

Sist franska, vi gjorde nästan bara muntligt idag för första gången nånsin, det var läskigt men såklart bra också.

Imorgon är det fredag igen, som jag älskar fredagar alltså! :D


Ha det så bra, hör av mig imorgon, förhoppningsvis med nånting vettigt att skriva typ :)


Jag fick bara lust att ta den här bilden just nu, och Becca är ju bäst :D


// Sanna ♥


Kommentarer
Postat av: Fassan

Hej Sanna!

Sitter här på min lediga dag och kollar vad min Nanna har hållit på med. Det där med muntliga franskan är väl ingenting, du kommer väl ihåg hur fassan snackade spanska med polisen. Det tycker jag är modigt! Ha en jättefin helg tösen, jag ringer dig under lördagen. ISÄ.

2010-10-15 @ 10:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0