20 oktober

Heej :)

Måste plugga (ovanligt va?;)) så det blir ännu ett ganska kort inlägg:

Dagen:

Idrott, nån sorts hinderbana där man räknade poäng, jobbigt men kul!

Låååång håltimme som vanligt, men den gick väldigt snabbt för halva den så pluggade vi (eller ja, vi försökte typ;))
Och ganska länge så var jag, Iza, Totto, Alice och Marianne utanför skolan och planterade massa blommor i blomrabatterna, det var faktiskt jätteroligt, men så otroligt kallt att jag och Iza inte hade nån känsel i fingrarna när vi var färdiga, snacka om höst!!

Efter den låååånga håltimmen så var det so, vi tittade klart på "pojken i randig pyamas" jag kan lova er att jag seriöst aldrig nånsin sett någon film så sorglig som den här, jag kan verkligen inte ens beskriva den, man måste titta på den för att få sig en uppfattning.
Men den var i alla fall hemsk, värre än jag förväntade mig till och med, men samtidigt så var den bra, eller, bra är fel ord, åh jag vet inte, jag kan verkligen inte beskriva den...
Jag gråter nästan aldrig till filmer, och inte den här gången heller, men det betyder inte att jag tyckte att den var mindre sorglig än dom som grät, jag tyckte den var hemskt sorglig, hela jag darrade långt efter att den var slut och det tog väldigt lång tid innan jag slutade tänka på den!

Sista lektionen var engelska och när jag kom hem så pluggade jag, och snart ska jag fortsätta.

Ja, mer har jag inte att säga, vi hörs imorgon :)


Dom vackra färgerna är nog det enda jag gillar med hösten.
Men dom första snöflingorna kom idag, mysigt, jag älskar när det snöar
för det är så fint!


// Sanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0