Bättre än jag förväntat mig

Hej, kom hem för ett tag sen.

Det var jättebra, promenaden med både Melanie och Ninjo alltså, det trodde jag aldrig men det var faktiskt roligt :)

Ninjo var  så himla söt, han skuttade runt i varje lövhög och sprätte med benen och var så lycklig, det var riktigt roligt att se! :D
Det roliga var att när han gick bland löven i gräset så försvann han nästan helt, liten som han är, det var gulligt! ;D
Vi var inte ute särskilt länge för det var kaaaallt!

Men sen gick vi hem till henne, gjorde inte så mycket mer idag än igår, skrattade typ flera timmar (inte oavbrutet)
Ja vi hade himla roligt, synd att vi träffas så sällan, det finns ingen som är så lik mig (inte utseendemässigt alltså) vi gillar precis samma saker, musik, nästan allt, det gillar jag!

Nyss åt jag min favoritmat, palt, snart ska jag plugga, ska bara kolla några bloggar och annat först.

Ha det så bra, vi hörs imorgon ♥


Gammal bild, har ingen ny på oss tyvärr så förlåt för den här konstiga.
Friends 4ever <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0