Dags för fredagsmys äntligen!

Heej alla fredagsmysare!

Nu har jag lite att skriva.
Igår:

Vanlig skoldag minus några saker.

Konsert, folkmusik, som vaggvisor ungefär men jossan var så rolig så vi skrattade oss igenom största delen av konserten så det gick jättesnabbt ändå ;)

Hälsa: Tyngdlyftning, jag har riktig träningsvärk i hela nacken, ena axeln och armen, roligare hälsalektion har jag ju varit med om..

Matteprov, Jag svarade på 2 uppgifter av 8, jag måste vara trög, fattade ingenting :(

Ja, annars var det inget speciellt, jag pluggade 3 timmar när jag kom hem (faktiskt det längsta jag nånsin pluggat!)
Så jag blev klar med ganska mycket, och slipper plugga idag, sköööönt! :)


Idag var det också en ovanligt vanlig dag (haha)

Sovmorgon till 10,40. Jag gick upp 8, Becca och Lina bara skrek när dom hörde det, dom tyckte att det var väldigt onödigt eftersom dedt ju faktiskt bara tar 5 minuter till skolan.
Men pigg och glad gick jag upp då, drog upp rullgardinen och bara gapade! först trodde jag att jag drömde ;)
För det var vitt, överallt bara vitt, så fint, jag älskar verkligen snö :D
Men det var också väldigt halt, livsfarlig uppförsbacke till skolan måste jag säga!

Efter skolan hade jag och Towe sällskap till nattkröken som vi ofta har.
På vägen träffade vi Moa och Linda, alltid så himla roligt :)

När jag och Totto stått och snackat ett tag gick jag till Ninjo.
Det var såå roligt att träffas igen, alldeles för sällan, men jag hinner inte! :(
Båda var lika glada, och vi sprang och sprang runt i parker, Ninjo som älskar snö tyckte att det var extra kul förstås, och när han är glad så är jag glad.

Snart ska jag börja mitt fredagsmys, imorgon kan jag tyvärr inte skriva alls för jag är på 80:årsfest i Norrköping.
Tror faktiskt att det blir jättekul, ska träffa jättemånga i släkten på mammas sida, och kommer få vara hundvakt åt sötaste labradorerna Chili och Disa, längtar!

Så ni får ha en jättetrevlig helg alla, vi hörs nog på söndag igen.


Bild på min älskling från den första vinterpromenaden vi hade tillsammans.
Så den är väldigt speciell för mig, jag älskar den så mycket! ♥


Och från förra vintern ♥


Haha söta! (gammal bild)
Saknar dig Lova, mer än du anar.


Förlåt om jag bara tar gamla bilder just nu, men jag har inte tagit några
bilder på jättelänge. Men jag älskar dom gamla bilderna, dom betyder
jättemycket! <3


Förra sommaren, när mina älskade kusiner hälsade på, och fick en ny
bästa kompis (Ninjo)
Saknar dig Nessa, min lilla prinsessa... <3



Ja det var lite gamla bilder, tror att jag ska visa er många fler nästa
gång jag skriver :)




// Yorkielover Sanna ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0