Pengar kan köpa en fin hund men bara vänskap kan få den att vifta på svansen

Hallå!

Jag gick till Ninjo, han blev överlycklig att få se mig för det var ju så länge sedan, och jag blev lika glad, vi skuttade runt och kramades och var så lyckliga!
Sen gick vi ut på en underbar promenad, i ca 1 timme och en kvart, himla härligt alltså, att gå på promenad i skogen, den färgglada naturen och allt :D

Ninjo var ovanligt pigg idag, han bara sprang och sprang, jättesnabbt och länge och jag sprang bredvid honom.
Då kändes det som när jag var 13 år och han 8, då sprang vi riktiga långpromenader i flera timmar och blev aldrig trötta, tyckte aldrig att det blev tråkigt, ville aldrig gå hem.
Saknar den tiden mycket, allt var bara bra då, lyckliga tider... <3

Men Ninjo är världens bästa fortfarande, även om han börjar bli trött.
Och Ninjo verkar gilla mig fortfarande, för att, ne jag vet inte ;)
Vi älskar varandra i alla fall , för vi hör ihop, we are one!


hehe charmig bild (inte) (jo förresten, lite;))


Nannas lilla plutt! ♥




Hehe, normal hund som klättrar uppochner på en sten! ;) ♥


Finaste bilden idag, finaste hunden!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0