Filippa

Ja som sagt så var jag och mamma i Stockholm igår, och hälsade på en av alla mina mostrar, min kusin, hennes pojkvän och deras lilla dotter som inte ens är 3 veckor gammal.

Det var väldigt trevligt, jag har bara varit i Stockholm några gånger men jag tycker mycket om det, så fint och mysig bostadsområden tex.

Vi var där i ca 5 timmar, under den tiden fick jag hålla Filippa 2 gånger.
Jag kan inte påstå att jag gav henne till sin mamma frivilligt, nej hon var så in i norden söt, och så himla mysig att ha i famnen, jag satt där med henne jättelänge, till slut så somnade hon, i min famn, så gulligt!
Hon var också den lugnaste bebis jag nånsin träffat, skrek ingenting och var väldigt glad, hon log hela tiden i sömnen när hon låg hos mig!

Tiden gick väldigt snabbt, helt plötsligt skulle vi åka hem.
Men det var i alla fall jätteroligt, jag vill verkligen göra om det :D


Hon fick min gamla nalle, och några andra saker jag haft också :)


Underbar liten tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0