Härlig helg

Heej!

Gud vad vädret är fint, jag blev så glad när jag vaknade (kl 8) och tittade ut! =)
Så jag ska nog snart gå ut, man måste ju passa på medans det håller i sig =)
Solen skiner och himlen är blå, och det är så himla färgglatt ute, jag vill bara ut, nunununu!!!

Men städa är också nåt jag måste göra idag och plugga.
Vara med Melanie också ska jag också, men det är ju iallafall roligt ;D

Synd att Ninjo inte är hemma, jag har verkligen stor lust att ta en riktigt lång skogspromenad, men inte utan honom, det är inte kul...
Men imorgon, då kommer han hem och vi får äntligen träffas!

Nu ska jag lyssna vidare på "kärlekslåtarna"
Fortfarande :O
Jo, men på det albumet jag hittade så är det faktiskt hela 40 låtar, så jag kan ju inte påstå att jag har lyssnat klart på ett tag haha!

Ja, vi hörs, kanske inte mer idag, men imorgon :)

Ha det bäst!


Soligt som sagt =)


Saknar!



// Yorkielover ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0