Härliga släkten

Hej!

Igår var en jätterolig dag, firade "morfars" 80årsdag, och träffade mina underbara kusiner och mostrar tex.
Jag fick också hälsa på mina labrador favoriter, ge dom mat och gå en sväng med dom.
Lillan har vuxit jättemycket, hon har fått så långa ben att hon liknar en älgkalv! ;)
Dom är för söta båda två:)
Jag umgicks mest med kusin Marie, min personliga favorit, älskar henne.
Det var jättetrevligt att träffa alla, även om tiden tyvärr gick ovanligt fort så jag knappt hann hälsa på hälften.
Det var synd, men annars var det toppen, jättegod mat och bästa sällskapet och allt :D

Senare på kvällen, på vägen hem så åkte vi förbi katrineholm och tände ljus vid min riktiga morfars grav.
Det blev jättefint, men jag är livrädd för kyrkogårdar (särskilt när det är kolmörkt) mörkrädd, och ja typ rädd för det mesta på kvällen plus att det var iskallt...

Så det var en himla lättnad att komma hem till tryggheten sen!


Idag vaknade jag kvart över 8 (man blir trött av att vara på fest hela kvällen)
Då åt jag frukost och tittade på "panic room" den var bra, men lite för spännade för min smak.

Det regnar ute, så jag avvaktar med att gå ut med Ninjo och hoppas att det slutar till eftermiddagen.
Annars ska jag väl städa, plugga och läsa som vilken söndag som helst :)


Kramar // Sanna ♥


Tog inga bilder igår, hade fullt upp med att vara social med alla ;)
Så jag visar bara en bild från i somras på dom gulliga hundarna ♥


Haha, apropå regn så måste jag bara visa hur plutten ser ut i sin
regnoverall, jag skrattar varje gång vi går ut i regn! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0