harry potter

Hej!

Jag startade höstlovet med att vakna kvart över 8, jag är ju galen!
Sen dess har jag läst läst och läst harry potter i flera timmar, jag är helt fast, kan knappt slita mig ifrån den en sekund för den är ju så bra, tänk att jag hade glömt hur bra den verkligen är! :D

Jag har också pratat i telefon jättelänge med min högt saknade Lova.
Vi pratade 3 gånger i rad, för hon var på tåget och varje gång hon åkte igenom en tunnel så bröts samtalet! ;)
Saknar henne så mycket, vi kommer inte träffas förrän typ i slutet av november, det är ett under att jag står ut så länge utan henne!!

Idag efter lunch ska jag ut med Ninjo, sen ska jag och mamma till stan, och så måste jag städa.

Ja, det är min dag, imorgon ska jag troligtvis träffa min vän Melanie, och nog hela lovet också, kommer bli bra :)

Så jag kommer inte vara hemma eller närvarande vid datorn idag, men ni får ha en jättebra lördag :D



Ps, harry pottter citat:
"Jag försöker bara bestämma vilka böcker vi ska ta med oss" , sa Hermione. När vi letar efter horrokruxerna."
"Ja, just det", sa Ron och slog handen för pannan. "Jag glömde ju att vi ska förfölja voldemort i ett transportabelt bibliotek"


Haha, jag är ungefär där i boken nu ;)


// Sanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0