Hej igen ;D

Heej!

Visst var jag borta länge? haha, ne men jag ångrade mig ;)

Igår gjorde jag typ samma saker som varje Lördag, först, försökte ta sovmorgon (gick ganska bra, vaknade typ 8 och det är sovmorgon för mig;))

Sen ringde pappa så jag pratade med honom i ca 1,5 timme, det var verkligen rekord, jag har alldrig pratat så himla länge med någon förut!
Men det var lika kul och trevligt som vanligt, vi pratade om allt mellan himmel och jord, saknar honom mycket. <3

Vad gjorde jag sen? Jo jag läste jättelänge, sen satt jag vid datorn till lunch (som idag typ)

Sen städade jag rummet lite, och efter det gick jag till Melanie, för första gången på 2 veckor så det var jättekul att träffas igen.
Vi gjorde inte så mycket, för nedladdningen av låtar tog flera timmar! ;)
Men vi var ute på en promenad i en halvtimme, det var väldigt kallt, men annars jättefint väder och skönt att bara vara ute och gå.

Kanske ska träffa henne idag med, men jag ska nog ut med Ninjo också så vi får se.

Igår kväll så tittade jag först på (dansfeber) sen "pretty woman)
Efter det läste jag vidare i min sjukt roliga bok ( har tagit paus både från twilight och harry potter, annars finns risken att jag tröttnar på båda och det vore ju sorgligt haha)

I morse vaknade jag lite innan 8, åt två rostade bröd och duschade (inte samtidigt)

Ja sen läste jag och nu hamnade jag här som vanligt lat som jag är ;)
Men som sagt ska jag ut med plutten också :)

Plugga måste jag också, vi börjar få ganska mycket, ca 5 läxor just nu, flera prov på gång.

Vi hörs väl snart igen tror jag, ha det bra :D


Längtar tillbaka, vackert ställe, vacker sommardag ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0