Hopplösa underbara hund!

Heej :)

Gick ut med Ninjo förut, det slutade aldrig regna men jag gick dit ändå.
Det skulle jag inte ha gjort haha ;)
Nej men Ninjo hatar verkligen regn, han ville inte gå ett enda steg så han stretade emot hela tiden så jag var tvungen att typ släpa honom på en kort promenad, helt hopplös var han!
Så vi var riktigt sura på varandra under den promenaden! ;)
Men jag kan inte vara arg på honom särskilt länge, han är för charmig och underbar :D
(Plus att han tittar på mig med riktiga "puppie eyes" och då finns det inget mer gulligt och oskyldigt;))

När vi kom tillbaka gosade vi lite, sen vandrade jag hemåt i regnet igen, ärligt talat har jag ingenting emot regn, och om det inte är jättekallt så tycker jag att det är rätt skönt :)

Nyss tittade jag på tv ett tag, nu tänker jag sitta här en stund.

Hörs imorgon!


Kolla blicken!


Han ser ut som ett troll efter regniga promenader! ;)
Förlåt för fula bilder, ibland är jag sämst fotograf och han hopplös modell haha.


Jag tycker att det är så mysigt med tända ljus, och älskar att ta kort
på det. <3


// Yorkielover ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0