Höstlov!

Heej, äntligen lov, så skönt! :D

No-provet gick bra kändes det som, jag blev så himla lättad för jag trodde att det skulle vara så mycket svårare!
Men det var ganska lätt, så jag blir troligtvis godkänd :)

Jaha nu är det en hel underbar veckas lov utan skola, och nästan utan plugg.
Men bara nästan, för jag måste göra klart engelskauppsatsen och har inte kommit så långt så jag får nog hålla på med den hela lovet. Men det är okej för det är jätteroligt så jag ser fram emot att göra det varje dag. :)
Annars är det slut med allt plugg och stressande just nu, snart börjar det väl igen men det är skönt med en paus.

Roligt också att jag kommer ha tid att gå ut med vovven extra mycket nu i en vecka, det ska bli väldigt mysigt att umgås med den lilla sötnosen mycket :D

Snart ska jag äta, senare se på idol, ja helt enkelt ha samma fredagsmys som varje fredag ;)

Har inga planer för en enda dag från och med nu, jag kommer nog bara ta dagarna som dom kommer och leva i nuet, love it!

Ha en jättebra kväll alla!


Det var fint väder i morse, länge sen! <3


// Sanna ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0