Höstpromenad ♥

Hej, skoldagen gick jättesnabbt, sista lektionen (No) var vi nere på biblioteket och letade efter böcker om uppfinningar, som vi ska göra uppsatts om typ.

Det är rätt så fint väder idag så från biblioteket gick jag och hämtade Ninjo.
Idag var han som en helt annan hund, extremt glad och pigg, bara sprang och skuttade hela tiden :D
Gud vad jag blir glad då, jag menar, meningen med våra promenader är ju att han ska ha roligt, för då vet jag att jag tar bra hand om honom, för det försöker jag verkligen göra och jag tror att jag lyckas för han blir alltid så himla glad att se mig! :)
Vi gick till kronskogen och bara vandrade runt bland löven, mysigt var det.
Men tyvärr kallt så till slut var vi tvungna att gå hem för vi frös lika mycket båda två.

Varje gång Ninjo och jag varit i skogen så ser han ut som om han dragit med sig halva skogen när han kommer hem (grenar i hela pälsen tex!)
Så jag var tvungen att duscha honom.
Jag tycker att det är så mysigt, att "löddra in" honom och sen torka honom.
Men tyvärr tycker inte vovven att det är lika kul, han hatar allmänt att få vatten på sig!
Så han ger mig världens gulligaste blickar, ser så ledsen ut! ;)
Sen rullade han runt på mattan en stund för att torka, då sa jag bara "ååååh" hela tiden för han var så söt!!! ;D

Nu ska jag snart äta, sen plugga så jag hinner inte blogga mer idag.

Ha det bra, skriver imorgon igen hoppas jag :D












Vattenpöl, denna bild är min egen favorit av dom här :)


// Yorkielover ♥






Kommentarer
Postat av: Moa

oj, ja alla bilder va fina. Men den sista var GRYM. Skitfin!

2010-10-25 @ 21:52:52
URL: http://moaestberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0