Hur kan man göra så?!

Måste bara berätta vad jag läste i tidningen igår.
Alltså, jag brukar aldrig läsa tidningen, men jag satt på tåget och hade tråkigt ;)
Nu ska ni få höra vilka idioter det finns:

Det var en tjej som tog sin katt till veterinären för att sterilisera den.
I stället blev den avlivad!
Efter att katten fått sprutan som ägaren trodde var bedövningssprutan så blev katten helt stilla i hennes famn.
Då sa hon "gud vad gulligt hon sover."
Då svarade veterinären: "Vadå sover, visst skulle du avliva henne?"


Alltså vilken idiotisk människa, hur kan man göra så? :( gud vad jag blev arg när jag läste det där.
Det är inte mycket som gör mig arg, men något som kan göra mig arg är om nån gör något hemsk mot ett djur!
Usch! det enda jag sa när jag läst det där var: "hur kan man göra så? man kan ju bara inte göra så, man kan inte göra så" om och om igen!

Ja, nu vet ni vad jag kan bli arg av, bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0