Inte som förut

Nu har jag fått veta att Ninjo är hemma, dom kom hem igår.
Ancis barnbarn och son ska flytta hem till henne, så idag när jag kommer för att gå ut med Ninjo så måste jag lämna tillbaka nyckeln till Anci, det gillar jag inte!
Det är klart att jag kan gå ut med Ninjo ändå och det ska jag såklart fortsätta med.
Men det kommer att bli förändringar, det förstår jag ju och jag vet att jag inte kommer tycka om dom.
Men så länge Ninjo finns så går jag dit för hans skull och för att jag aldrig skulle klara mig utan honom, vi har skapat en alldeles för stark relation för att kunna bryta allt nu. ♥

Väldigt vad allt har förändrats, sedan jag träffade Ninjo första gången (i slutet av sexan) och nu, ingenting är som förut, allt är annorlunda och inget kommer någonsin bli som förut.
Fast något som inte förändrats alls är min kärlek till Ninjo, eller om den har förändrats så är det att den har blivit om möjligt ännu starkare!

Ja det är mycket som förändrats som jag inte kan göra något åt, en del saker är jag glad att jag inte kan förändra eller göra annorlunda tex.
Men väldigt mycket önskar jag inte hade hänt, eller att det borde varit annorlunda och så, självklart är det så.
Men jag är glad, innerst inne vet jag att jag inte ångrar någonting.
Allt händer av en anledning, vad som än händer betyder något speciellt och antagligen är det meningen att det ska hända, både bra och dåliga saker.

Så, nu har jag skrivit massor, kanske skriver ikväll också :)



Kramar Sanna :D   Ta hand om er <3


Något som aldrig kommer förändras, vad som än händer ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: rebeccanorrman.

2010-10-11 @ 21:55:48
URL: http://horseprincess.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0