Jag pluggar vidare

Hör av mig imorgon, hinner inte nu tyvärr.

Men jag har ändå inget speciellt att säga om dagen (eller nånting annat heller för den delen)
Förutom att jag var på tandlegreringen (vet inte hur det stavas) och det var ett himla äckligt och läskigt besök.
Jag fick ha massa hårda saker i munnen som gjorde jätteont tex.
Jag vet inte när jag ska få tandställning, men troligtvis blir det nästa år så jag kan vara lugn ett tag till!

Nej som sagt, jag har mycket att göra, ligger lite efter för jag har varit lite lat.. ;)
Men ha det bra alla, jag hoppas att ni inte har lika stressigt som mig :)


I miss you Lova. Vi måste verkligen träffas snart!


Längtar tillbaka, vackraste stället. Good times, good times... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0